Selam, bu saate uyandım size yazıyorum çünkü suyum gelmiş olabilir tam anlamadım . Birde nişan denilen kan çok az mı oluyor? Bir anda uykudan uyandım affederseniz lavaboya yetişene kadar pijamama küçük abdest gibi baya su geldi, tuvaletim sandım ettim sonra tekrar üzerimi değiştirirken geldi yine tuvaletim sandım yaptım ve ufak bir kan geldi acaba bunlar su ve Nişan mı oluyor?