Napcanismimi seni ümitlendirmek icin demiyorum ama benim kuzenim iki ay adet gorur gibi olmuş, 2,5aylikken mide bulantisindan anlayip doktora gitmiş, doktor 9haftalik hamile oldugunu söylemişti. Kuzenim mumkun deil adet oldum ben demis, ama adetin normalde 6gun suruyomus bununki 3gun olmus. Hic aklina gelmemis böyle bisey olcagi. Doktor ilac vermiski kanama olmasin. Şu an 18-19haftalik hamile cnm..