Merhaba arkadaşlar uzun bir süre gelmem buralara diyordum ama uzun sürmedi 😃 İlk hamileligim çok güzel gecmisti ve oda çok erken olmuştu evlendigim gece adet oldum ve sonrasında hamile kaldım..Çok güzel bir gebelik geçirdim tabi annemi 6. Ayimda kaybetmek dışında 😔 İlk haftalar sadece ogurmelerim oluyordu hamile kalır kalmaz anlamıştım o zamanlar bilegim dikisliydi 8 dikişle ağrı kesici olmam gerekiyordu ve Alalh tarafından farketip hiç yaptirmamistim. 4 5 kere test yaptım cikamadi 3 kere ultras. Girdim sen daha çocuksun anlamamişsındir yeni evlendin hemen olmaz dediklerinden 1 hafta geçtikten sonra keseyi gormustuk. Çok dikkat etmedim aman düşer aman birşey olur iş de yaptım yeni evliydik malum iliskidende uzak durmadik 🙈 40 haftada halay cekmelere yürüyüşlere başladım spor açılma hareketleri 2 gün 1 cm gezdim ilk gittigim devlet hastanesi yatış yapıp sezaryen istedi ordan kaçıp başka bir devlet Hastanesi’ne gittik bursa Mudanya o kadar güzel ve temiz di ki ozelde yapsam o kadar memnun kalmazdim. Sabah 11 den gecelere kadar suni verdiler ertesi günde hala acilmam 3 cm di ve aç susuz atliyacak pencere aradım kendimi kesecek birşey aradım hep çok sancı çektim halsiz kaldım en son kayinvalidemi alıp kızınız muayne ettirmiyor böyle giderse sezaryene alicaz cok hirpaliyor kendini bebek iyi değil demişler kaynanamda gelip Fadime ana otuydu galiba ondan kaynatmisti azcik icireyim demiş ama izin vermediler oda gelip okuyarak belimi ovdugunu hatırlıyorum ve sonra dakikalar içinde 3 den 8 çıktı acilmam tamam çatala başladı dediler ben çıkamıyorum kakam geldi sanıyorum milletin üstüne gider diye dogurmicam diye bağırdım dakikalarca sonra da yere düşmüşüm bacaklarımda can kalmamisti çok zordu ilk defa ayaklarımı kendimden hissetmemiştim zar zor cikartilar 5 ebe 1 doktor eşliğinde oğlumu kucağıma aldım sonra zaten kuş gibi oluyorsun sanki o acıları çeken sen değilmiş gibi çok büyük rahatlikmis normal dogum. Şu an 14 aylık oldu bile Miraç enharim ve tekrardan hamile olduğumu öğrendim şu an 9+3 olduk 🤲 biraz tehlikeli bir gebelik olsada düşük kürtaj dendi ama şu an iyiyiz, millet aaa tüh cok küçük çocuğun yapmasaydin diye burnunu soksada özel hayatima ben mutluyum ben tek büyüdüm oğlum büyümesin istiyorum zor olsada varsın zor olsun onlardan başka kimsem yok çünkü evlat çok farklı. Bu devirde insan uzulsede böyle bir dünyaya geleceği için Rabbim herkese hayırlı evlatlar versin güzel doğumlar nasip etsin sizede..