Ygmrmusti Yeni dogan bebek için popo temizlemesi nasıl yapıyorsunuz su ve sadece pamuklamı , yoksa ıslak mendil kullanan varmı
sonsuzask Ygmrmusti pamuk ve su oneriyolar,ıslak mendil hiç onermiyolar ne kdr Yenidoğan ıslak mendili almış olsak bile
Minedy Ygmrmusti 6 aylık olacak 3 gün sonra kızım. 6 aydır ıslak mendil kullanıyorum. Lakin bi paket mesela açıyorum paketi komple, yıkıyorum ıslak mendilleri suda köpüğü gidene kadar sonra onu buzdolabı poşetine koyuyorum onunla temizliyorum hiç pişik olmadı. Tek seferde hepsini yıkadığımdan zor olmuyor
M-o-r-58 Ygmrmusti ben ıslak mendille temizliyorum. Molfix ve sleepy denedim ikisindende memnunum. Ablamda kızına pamuk ve su kullanıyor ondada sıkıntı yok tercih sizin 😌 ben uygun fiyatlı diye ıslak mendil tercih ettim.
sonsuzask Ygmrmusti hayır cnm bildiğimiz puk değil,hani şu makyaj silme pamuklu şey var ya onun kare şeklinde olanı var,yeni doğan temizleme pamuğu yaz neye çıkar,ben bayb me ninkinden aldım,ilk onu kullanicaz
Malina Minedy vay be guzel fikirmis 👍 mantikli peki silerken yani poposunu temizlerken zor olmuyormu? İslak mendil hemen siliyor ya sanki normal sulu birseyle zor silinir gibime geliyor bende o konuda kararsizim
Minedy Malina yoo çok kolay bi sıkıntı olmuyor bebişinizi kucağınıza aldığınız inşallah bence deneyin derim. Eltimin kızı benim kızımdan 2 ay büyük onun üçüncü çocuğu o üçündede böyle yapmış bende ondan gördüm rahatlığını