Eşlerınız yabınıza gelemıyorsa onun ıcınde doktor raooru hazırlatun gıtsın kaymakamlıktan suresıx ızın alsın. Gidiş dönüş seklınde alınca sadece 72 saatlık ızın verıyorlarms ve en gec 36 saat ıcnde yola cıkılmasj lazımmıs. Annem suresız ızın aldı doktor rpaor hazırladı rapora annemın ve nanemı getırcek olan (arabayı kullanacak) kuzenımjnadını ekleyerek sezaryen dogum refakatcılerı olarka kase ımzalı raporu whsatsptan attı. Annem o whsatp gpruntusunu gostermıs oylede kabul edıyolarmıs illa elnzde belge olmasj gerkmıyor doktorda dedı whsatptan gönderılmesı yeterlı dedj. Annem ıste söfor kuzenım ve kendısı olark ızın belgesı almıs hatta ablamıda sonradan ekletmıs ablam kuzenım(sürücü olarak gıttıgı ıcın sorun cıkarmıyolarmıs) annem gelcek. Suresız ızın aldıgı ıcın ıstedıgı zaman gelecek, gerı donustede benım yanımdan belge alıp dönecek yanı ankaradakı kaymakamlıktan