Merhaba kızlar
13 haftamda oğlumu kaybetmiştim belki bilen vardır. Çok acı bir tecrübe oldu benim için. Hala da acı. 13 haftama kadar olmayan kanama 13 haftamda bi anda oldu ve 3 günde 2 kez yatıştan sonra bebeğimi kaybettim. Düşük yaptığım gün bile ultrasondan baktığımızda kalbi atıyordu oğlumun. Hala benimleydi ama tutunamadı. Dediğim gibi hiç kanamam olmamıştı o güne kadar.
Esenlerde otuyorum. Medipolde Burcu hanım var çok iyi doktor diyorlar kendilerine. Hatta burada da paylaşılmıştı. Salı günü randevum vardı onunla. Anlattım durumu. Kendisi öok güzel izah etti her şeyi bana. Muayene oldum. Şöyle bir şey dedi bana. O gün kalbi hala atıyor diyorsun bana. Buna bakacak olursak rahim ağzı açıklığından şüpleniyorum dedi yani sevep bu olabilir dedi bi röntgen çektirip emin olmamız lazım dedi. Eğer sebep buysa ikinci hamilelikte ilerleyen haftalarda rahme dikiş atılıp bebeğin düşmesi engelleniyor dedi.
İçinizden bu gibi bir durumu yaşayan var mı ve rahim filmi çektiren var mı. Nasıl oluyor?