Arkadaşlar merhaba 26. Haftamdayım bebelerinizin ikisininde hareketlerini anlayıp ayırt edebiliyor musunuz merak ediyorum.Benim çoğunlukla sol tarafımda haraket hissediyorum ama ikiside haraketlimi degilmi çok kestirmiyorum var mı bi yorumunuz korkum şu birine bişi olsa anlayacak mıyım?