zelis63
öncelikle Allah analı babalı büyütsün, güzel bir ömrü olsun inşallah. Ben 36 haftayı bitirdim ve normal doğum istiyorum. Epidurelle yapmayı düşünüyorum ama vakkumdan korkuyorum. Hem beyne hem boynuna Zararı var diyorlar sizce de öyle oldu mu? Ve vakkumu makineyle mi yaptılar elle mi onu merak ettim teşekkür ederim