Valla cnm bunu verdi tek tsh değerimmi içinde dahiliyeye gitmem gerekiyormuş 2 hafta sonra yeniden gitçem kadınndoguma cok şükür daha bsey yok insallah daha gelmez ilaçlarımı içmeye devam ediyorum Allah’ın izniyle bu sefer güzel olacak inşallah güzel düşünmeye çalışıyorum ama tine içim bi buruk kalp atısı duyana kadar hamileyim diyemicem :))