Crn91.cü haftalarda hisetmek çok mümkün degil ama seni üzmekte istem.tabi ama ne tarafta oldugunu hissede bilirsin belki canım benim 3.cü gebeligim oldugu halde 16 da hissettim sen daha ilk ve 14 haftalıksın senin 21yada 22 haftalarda hisetme sansın ola bilir belkide 20 ama erken olmaz yani yinede kesin konuşmıyayım ama gelde öle derler sanırım o bagırsakların hareketlenmesi dir bendede oluyordu O çünki Dr sordugumda yok daha hisedemezsin demişti 13 ve 14.cü haftalarda 16 baya baya hissettim.ama sanki pıt pıt gibi bir duyguydu