GoncaTfeki 15+5 günlük hamileyim,doktor muayenesinde bebeğin biraz aşağıda olduğunu söyledi. Kasık ve bel ağrım var,iğne yapıldı. Benim durumumda olup erken doğum ya da düşük engelleyici iğne olanınız var mı? 🙁