Serpil_27 Yaa benimde ilk gebeliğim bendede aynı heyecan var canım çok normal bence 🙈 belki emin olamamıştır yada kız olabilir, kız da çok değişiyor çünkü sonradan çıkıntı görme ihtimalleri olabiliyor kafanı karıştırmak istememiştir sonra değişir falan diye ☺️ bende çok zor öğrendim ama benim bebeğim inatçı 2 hafta üst üste gittim sakladı kendini ilkinde ayağını bacağının arasına koymuş sırtınıda dönmüş hiç göremedik bir sonraki hafta yine göstermedi doktorum baktı ben görene kadar gelicem sen çikolata ye 15 dakika sonra gel ne yapıp edip soylicem ben sana dedi 😂 buda son pozumuz nasil ugrastirdim ama der gibi pis pis gülerek poz verdi oğlum 🙈😂💙
