Kursadbudak Sevgili anneler 20 haftalık gebeyim,kasıklarımda ağırlık mı desem baskı mı desem rahatsız edici bir his var.sürekli idrara sıkışık gibiyim normal mı?yaşıyan varmı?
brnr09 Kursadbudak benim 19+3 aynı sorunu ben de yaşıyorum. Sürekli tuvalete gidiyorum ya🙈 vücudumdaki tüm suyu atıyorum sanki. Gitmezsem de agrı gibi oluyor dediğiniz gibi değişik bir his