Merhaba arkadaşlar. Bnde sizinle dogum hikayemi ve doktorumdan bahsetmek istiyorum. Şanlıurfa ya bu sene görev için geldik. Geldiğimde hamileydim. Doğum için memlekete gitmeyi planlıyordum. Taaaaki doktorumla karşılasınçaya kadar.. Onunla tanıstım ve beni o dogurtmalı dedim.. Aslında cok isteksiz girmiştik cok doktor araştırdım en son metrolife da gitmeye karar verdik. En bos olan doktora girelim dedi eşim işe gitmem gerek deidi.zaten memlekette doguracagım diye cok da önemsemedim. Neyse En müsait Tuna akçal Dı. Hemen girdik. Öyle kanım kaynadı ki. Öyle güzle konustu anlattı Herşeyi eşimle ikimiz de cok sevdik doktorumuzu. Git gel git gel aile gibi olduk. Şeker yüklemesi yaptırdım iki kere ikisindede tahlil bekletmedi eve git ben ararım dedi mesela hangi doktor yapar bunu. Ya da birsey oldu mu arardım . Öyle böyle yolun sonuna geldik 39.haftalık oldu dorukhan ama bir türlü gelmedi normal olsun diye bekledik. Ama ne sancı ne acılma olmadı. Biraz da darlık olunca. 40.hafra da sezeryan kararı Verdik. Tuna hocayla. Tabi zor bir karardı benm için. Ameliyattan korkmuyorum ama normal olsn diye de cok istemiştim. Zaten bebeğim 3 sene sonra olmıstu ona birsey olmasından cok korkuyorm aslında. Tuna hoca bizimle konusma yaptı olacakları olabilecekleri anlattı o ara kendimi koyu vermişim ağlamaya başladım. Bana sarıldı ve korkmamam gerektiğini söyledi. O zaman bir kez daha anladm dogru doktor sectiğimi.. Ertesi gün doğuma geldik doktoruna güvenmek cok önemli birsey yarı baygın bir sekilde sezeryan oldum. Evladımı kucagıma sagsalim aldım. 3 saat gibi kısa sürede de ayaga kalktım. Hastane de bir gece kaldık. Hastaneden de cok memnun kaldık daha önce eşimde ameliyat olmıstu ozaman da cok memnun kalmıs tık. Tamizliği ilgileri alakaları cok iyi. Sürekli gelip odayı tamizliyorlar ihyacımkz var mı diye soruyorlar. Annem bile cok begendi hem doktorumu hem de hastaneyi. Bizim orda bile böylesi yok dedi. Zorlu süreçte en önemli sey doktor arkadaslr şanlıurfa da olup doktor arayanlara tavsiyem Metrolife tuna akçal. Zaten gebelikte olsun gebelik sonrası olsun hep eğitimler veriyor ve bu cok güzel birsey. Kendinizi güvende ve özel histtemek en önemli sey bu sürecte. Tabi dogumum oldu gecti ama biz tuna hocayla sürekli konusma halindeyiz. Bu da güzle birsey. Gurbette olup doktor arayanlar için yazmak istedim ençokta bn cok aratırmıstım çünkü. Ama en iyisine denk geldim şükür ki, 🙏❤️
Güzel anne adayları sevgiyle kalın 🙏❤️🥰Sağlıcakla evlatlarınıza kavusun, 🥰🙏