20 haftadan sonra rahat hissediliyor ben ben 20. Haftadan önce hiç hissetmedim 20 haftaya girdiğim zaman ilk hissettim ve çok ürktüm açıkcası ilk hamileliğim belki ondandır çok değişik bir şeydi hala unutamadım şuan 31 haftalığız rahatlıkla geziyor 😂😂