Kızlar 31+3 ikizlere hamileyim iki gündür bebekler çok hareketli ve bazen acı verici oluyor. Kasıyorlar ve altıma baskı yapıyor ağrıyor afedersiniz makat tarafına da ağrı veriyor. Kasiklarim ağrıyor hafif hafif. Haftaya kontrol var. Yani bunlar normal mi endişe etmeli miyim. Basına gelen tecrübesi bilgisi olan lütfen yazar mısınız