Ben 5+2 deyim ve ayaklarım ellerim kollarım çok üşüyor , karın bölgem çok sıcak oluyor. Sürekli üşür haldeyim. Kan degerlerime baktılar demir verdiler ama haftada 3 kez alcakmışim simdilik. Genede üşüyorum . Herkes sicak bastigindan bahsederdi , simdilik oyle bir durum yok Ama bebisler tek iyi olsunda😊