BetuL-9458 Arkadaşlar isteğe bağlı sezaryen olucam son bi kontrolüm kaldı doktor altttan muayene eder mi bilenler var mı ağda mı doğuma girerken yapmayı istiyorum şimdi yapıp gidersem doğuma kadar bi daha yapamam diye
Burcueymen BetuL-9458 normal doğum yapmak istersen çatı muanesi olursun… Sezeryanda etmiyorlar …gerek kalmıyor…