Merhabalar
ben bugün ikili test için hastaneye gittim ve önce bebeğim uyur gibiydi hareketini izleyemedik sonrasında birşeyler yiyip 20 dk sonra tekrar bakıldı ve çok şükür organlarına bakıldı bir sorun olmadığını görmüş olduk ve içimiz rahat etti ancak garip olan durum ben bebeğimi hesaplamamız13 hafta olarak hesaplarken 13 hafta 5 günlük olduğunu ve hızlı geliştiğini söyledi normal kötü bir durum yok dedi ama ben yinede korktum çünkü stresli bir gebelik yaşıyorum biraz sorunlara maruz kalıyorum eşimle ve anladım ki duygu durumumuz bebeğimiz için çok çöm önemli günlerdir başım ağrıyor kendimi üzerken asıl bebeğimi de çok üzmüşüm ve onun tepkisi ile karşılaşmış oldum. Paylaşmak istedim sizinle bebeğimiz bizi her an yaşıyor bunu unutmamak gerekiyor. Peki sizlerde gelişimi hızlı ilerleyen varmıdır yada sorun mudur sizce ?