MesutSuzanAy canim allah yardimcimiz olsun benimde kizim olacak ınslalah 37+2yiz bekliyoruz bizde kizlar erken gelir diyolar ama hep denk geldiklerim gec dogdu🙄 benimde ilk gebeligim suan korku heyecan yok ama son dk lari düşününce biraz sitres yapiyorum hayirlisi ile kucagimiza aliriz insalalh dua edelim rabbim yardimcimiz olsun😊