Hilal16 5+2 ilk hamileligim doktorum kesenin oldugunu ama bebegin olmadigini sogledi sizce normalmi ??
yumukeller Hilal16 çok erken şuan. 6+3 de gittim ben kese vardı sadece. 7 de tekrar gittim kalp atışları da bebek te oluşmuştu çok şükür 😊
tugce0606 Hilal16 bu genel bir olay canım korkma önce bebeğin kesesi oluşur ardından sonraki haftalarda bebek oluşur ben 6.haftada öğrendim hamileliği kese oluşmuş bebek yok oda öbür hafta oluşur dedi bir hafta sonra oluşmuştu zaten
Leyla508 Hilal16 tabikide normal önce kese oluşur sonra bebek. 7. Haftada kalp atısını duymaya gittiginde görürsün bebeği
Aysetrkzz Hilal16 bende 6 haftalık ken gittim kese gözüktü bebek gözükmedi 7+5ken gittim kalp atışını da duydum bebeği de gördüm çok şükür erken daha normal yanı
Nimet_Gamze34 Hilal16 herkesin değişiyor bu. 5 de görüp 7 de kalp atışı duyanda var. 1 2 haftaya belli olur her şeyi Allah ın izniyle. Ben 4 haftalıkken kesesini görmüştüm bebeğimin 6.haftada da kalp atışını duymuştuk.