Yadigar Kızlar ben en son 19 şubat adet gördüm ve 4 haftalık hamileyken keseyi gördük fakat bugün başka doktora gitdim o keseyi göremedi ve bana dış gebelik olabilir dedi böyle bişey olabilirmi kese var gördük çok endişeliyim Buarada şuan 6 hafta 3 günlüğüz
Aliasafinannesi Önceki gittiğiniz doktora tekrar bir gitseydiniz. Nasıl oluyor kese görünüpte diş gebelik denmesi cok sasirtici
Yadigar Hemen önceki doktorumu aradım nasıl görememiş dedi sen bana randevu aldıgın tarihde gelicekain zaten dedi ama ben tedirgin oldum işte