Karadeniz61 Adetim 4gün geciktiğinde test yaptım negatifti, 7gün adetim gecikti.. normalde gecikmezdi. Bir ara belim bel çukurum ağırdı. Hiç bir adet belirtim yok
Karadeniz61 Busradonmezus yarın gene test yapacağım, vürusten dolayı aile ocağına bile gitmeye korkuyorum🥺
Karadeniz61 Tugbax68 vüristen dolayı korkuyorum sağlık ocağına falan gitmekten, ikinci testi yapacam yarın 🤔 siz tek test mi yapmıştınız🙈 allah analı babalı büyütsün 💕
Tugbax68 Karadeniz61 amin tesekkur ederim tek yaptim ikinci gunu de hastahanede isim vardi gitmisken kan verdim oyle ogrendim Rabbim gönlunuze gore versin