Merhaba arkadaşlar ben pzt günü beta hcg 312 cıktı 48 saat sonra 660 cıktı değer ıyi duruyor doktor da öyle dedi sağlıklı gebeliğin var dedı ama bnm ilk gebeliğim korkuyorm bazen kasıktan rahime batma oluyor kanamam yok birde sol boşluğumda arada şancı oluyor internetten araştırdım dış gebelik belirtisi çıkıyor sevinmiştim beta hcgm yüksek çıktı diye aranızda dış gebelik gecıren varmi acaba ne gibi belırtılr oldu kanama oldu mu 🙏