Papatyaa 22 haftalık hamisler bebeğim kasıkta hareket ediyor bu hatlarda yukarı çıkması gerekmiyormu? Sizlerde durum nedir??
ugur2018 Papatyaa benim de tam kasıkta sayılmaz ama göbek deliğimle tüy bölgemin arasında biyerlerde genelde solda hissediyorum şu sıralar her yöne döndükleri için her taraftan hissetmek normalmiş, doktorum öyle söylemişti.. 20 haftalığım ben de..
Nurrrr Papatyaa cnm benimde 24 e az kaldı bi kaç gündr normale döndü yukarda önce kasıklarımda tam asagıda hissediyordum bazen çıkacakmış gibi vajina bölgesinde bazen üstte idi ama şimdi normal yerinde gecici bir dönem sanırım
Papatyaa ugur2018 benim doktorum 10 gun önce artik yavaş yavaş yukarı çıkar desise hic yukarda hissetmiyorum canim ya endiseleniyorum