Kızlar Merhaba, 38 haftalık hamileyim göbeğime ağda yapmak istiyorum ama bebeğe herhangi bir zararı olur mu ? Komşum yapma senin canın yanınca bebeğin de canı yanar zararı olur dedi. Korktum yani bilemedim.. Normalde göbeğimi almıyordum bir şey yoktu ama hamilelikte tüylenme oluştu almak istiyorum. Tecrübelerinizi bekliyorum :) teşekkürler