Sinem67 Kelebeksu anlaşılacak bişe oldugunu sanmıyorum o yüzden doktr kontrollerini hic aksatmamak gerekiyor bence
Serpil02 Kelebeksu ben bebeğimin iki gün hateketlerının olduğundan daha yavas ve kuvvetsız olduğundan anladım