Merhaba Arkadaşlar,
8 aylık evliyim 7 ay korunmadan sonra ilk ayımda gebe kaldım fakat dün gelen fazla kanamam ile 5 haftalık bebeğimi kaybettim.
Aranızda bu durum başına gelen var mı fikirlerinizi almak istedim. En kısa zamanda tekrar aranıza katılma imkanı bulurum inşallah. Dualarınızı esirgemeyin.