Ipek_emir 38+1 haftalik hamileyim Hanimlar el ve ayaklarimda şişlik var rahatlatmasi icin onerileriniz var mi
sukranaslier Ipek_emir aynı bende öyleyim yarın kontrolüm var al dicem artık doktora dayanamıyorum şiştim nefes alamıyorum bitsin artık
EsraOzsusam Ipek_emir 37+4 deyim daha ödemim fln olmadı ama olur mu bundan sonra acaba :( yediklerime de dikkat etmiyorum birden şişer miyim acaba