Veravera Buket44 canım merhaba bende de gebelik şekeri çıktı 75 gr yüklenmşti açlık 98 bi saat sonra 220 2 saat sonra 150 çıktı endokrine yönlendirdi diyet verildi bir hafta uygula düşmezse insülin başlarız dendi ben o hafta diyeti sıkı bir şeklde uyguladım mecburen 🤷🏻♀️ bir hafta sonra kan alındı açlık tokluk normale dönmüş insülinden yırttın ama doğuma kadar diyete devam dedi 35.haftadaym şuan son haftalarda aşar oldum diyeti de valla öyle yorucuki bu evrede diyet ama bir şeklide geçiyor sıkma canını suyun çoğalmadkça bebeğe bir zararı olmaz Allahn izniyle 🙏🏻😊
Buket44 Angelada bilmiyorum bende evde olmaktan dolayı bence 1 haftadır sadece baş ağrısı var. Daha önce yoktu
ssdogan44 Asel21 bende bugün 50 lik yaptırdım 150 çıktı değerim p. Tesi tekrar 100lük yapacakmış kötü mü cıktı yani kafam cok karısık var mı yok mu bilmiyorum 140ın üstü olduğu için yüksek dedi
Asel21 ssdogan44 evet canm 140′ın üzeri yüksek inşallah siznde ikincisi düşük çıkar yediklerimize dikkat etmeliyiz aslında abartmamak lazım ama can isteyince doymak bilmiyoruz
ssdogan44 Buket44 bende bugün yaptırdım 150 cıktı 50grlık yapılınca. Yüksek yazıyordu doktorda tekrar isteyince cok morelim bozuldu stres yaptım:/
Asel21 ssdogan44 ikiz gebeliğim canm açlığa gelemiyorum sende yaptrmşsın biliyorsun birşey yenilmiyor su bile içilmiyor midem çok yandı vücudum ateş gbi oldu ve çıkartmak zorunda kaldım çok tuttum ama olmadı fenalaştım. Inşallah pazartesi günü verebilirim. Hazır Meyve suyu tüketmiyorum canm ama pirinç pilavı sevmeyen ben her yemeğin yanna yaptım ve çok tüketmeye başladım normalde kalırdı tencere de ama kalmıyordu artık 😂
Asel21 Asel21 ikiz gebeliğim canm açlığa gelemiyorum sende yaptrmşsın biliyorsun birşey yenilmiyor su bile içilmiyor midem çok yandı vücudum ateş gbi oldu ve çıkartmak zorunda kaldım çok tuttum ama olmadı fenalaştım. İnşallah pazartesi günü verebilirim. Hazır Meyve suyu tüketmiyorum canm ama pirinç pilavı sevmeyen ben her yemeğin yanna yaptım ve çok tüketmeye başladım normalde kalırdı tencere de ama kalmıyordu artık 😂
ssdogan44 Asel21 ben aslında sekerli tatlı tüketmiyorum sevmiyorum da çikolata bile yesem bitiremem yani ama ne biliyim hazır meyvesuyu cok içiyorum ne yalan söylim cay içmediğim için kahvaltıda hep içtim bilmiyordum ki bende. İnşallah ikincide düşük olur da sıkıntı olmaz tedirginim o yuzden 26 haftalığım suan sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏻
Asel21 ssdogan44 bnada doktorum dedi canm hazır meyve suyunda şeker oranı çok yüksek içme dye ama ben içmiyordum ki çay da sevmem o yüzden kahvaltı da su tüketirdim çok pilav ve makarna karbonhidrat tüketiyordum. Amin Ecmain hayrlsı ile canm
busrabeyan Merhaba doktorum açlık tokluk şekeri için evde ölçüm yapmamı istedi, yarın başlayacağım ancak tokluk şekeri için kahvaltıdan ne kadar sonra ölçmem gerektiğini bilemedim, bu süreci anlatacak biri var mı acaba ? Şimdiden teşekkürler 😊
Buket44 busrabeyan normalde bana 2 hafta sonra açlık tokluk ölçtür dedi. İlk ölçümü aç yaptır 2. Yi kahvaltı yaptıktan 2 saat sonra yaptır dedi