Unsalinn_Annesii Cansucasalin canım bilgilendirirde çok erken keseyi kalp atışını göremez daha çok küçük
Tatlisannedilekk Cansucasalin cnm bnde hamileliğimi 3haftalıkken öğrendim, 6+0da keseyi gördüm 6+4te kalp atışını duydum🤗
Latifes Haftada kese görünür ben 6+4 te kalp atışını duydum 7. Haftada da kalp atışını duyan varmış bekle biraz canım en azından 5 haftalık olsun ortalık kötü malum hastaneler tehlike saçıyor bi şikayetin yoksa gitme hamilelik belirtilerinde 7.haftadan sonra başlar bulantı kusma vs bu ara kendini çok yorma ağır kaldırma bi yerlerlere uzanmaya çalışma ilaç kullanma
Unsalinn_Annesii Cansucasalin canım şuan gitsende kese görülmez kalp atışı duyulmaz ben 7+1 de duydum seninki çok çok erken