Merhaba bende bugün gittim tam 37 olduk artık, çatı muayenesi yaptı her şey yolunda görünüyor. Koronodan dolayı 39. Haftada sezeryan olmamı önerdi epey canım sıkıldı açıkcası. O zamana normal şekilde gelebilir bebek. 39. Haftada sezeryan yapmak istediğindede hastanede durumlar kötü olabilir yani mantıksız geldi.