Semos37 Cansucasalin 6+3 üm ben yarın gidcem doktora 5 haftalıkken kese görünüyo daha sonra bebek daha çok erken kuzum bekle biraz daha tabi dayanabilirsen 😍
Cansucasalin Semos37 dayanmak mümkün muu☺️ Ben daha çok yeniyim 3 hafta sonra gideyim kesesini görmek önemli sonraki zamanlar da bebiş inşAllah😘✨
hava123 Canım sanırım bende 3 haftalık hamileyim test yaptım oglen ve sılık cizgi cıktı seninde silik mi cıktı testın
Cansucasalin hava123 evet canım benım ben iki farklı test yaptım ☺️ İkisinde de silik çizgi cıktı 10 sn içinde unutma 5 dk ıcınde cıkan önemlidir benım hemencecik çıktı 10 sn sonra sonra kan verdim orda da pozıtıf tı
hava123 Cansucasalin valla canım ben aynı marka testten uc tane yaptm ilkinde cizgi bariz belirginlesti 10 dk ıcınde , diger ıksıınde cıkmadı birsey , farklı bi marka daha aldım ondada cıkmadı. Yani benım yok gebelik