ozgeoz26 Merhaba 20 haftalık hamileyim. Bugün idrar yaparken sürekli kasıklarımda ağrı oldu. Aynı durumu yaşamış olan var mı? Birkaç gün daha devam ederse hastaneye gideceğim ama benim gibi olup hastaneye giden varsa yazabilir mi?
Bttll ozgeoz26 gıdebılrsen istersen hastaneye gidip yarın tahlil yaptır canım doktorun ona gore ılac verir. Bende de oluyor aynısı. Bol su ıc bide.
Pelin94 Canım 1hafta önce bende aynı durumdaydım idrarımı yaparken kasıklarım ağrıyordu doktoruma sordum idrar tahlili yapalım enfeksiyon olabilir dedi tahlil yaptırdım çok şükür birşey çıkmadı ama günde 3lt su iç dedi sende bi git görün ne olur ne olmaz