Mrs_Karaca8 benimde yeni yeni duzeliyo daha 18. Haftamdayim 17 den beri rahatladi prilam kullandim ben gece yatmadan iki tane iciyosun halada iciyorum o biraz iyi geliyor doktoruna danisip kullanabilirsin pek birsey fayda etmiyor cekiyorsun mecbur ben cok kotuydum şükür geçiyor zamanla 🙂