Kızlar merhaba, 28 haftalık hamileyim. Bebeğimle birlikte kemoterapi alıyorum. Aldığım ilaçlardan mı bilmiyorum. Karnımın alt kısmında bebek sanki bir araya toplanıyor gibi sık sık sertleşme yaşıyorum. Bu durumu normal de yaşayan var mı acaba? Korkulacak bir durum mu sizce? Lütfen bilenler yazarsa çok sevinirim🙏🙏