Merhaba kızlar iki tane düşüğüm var benim ve şuan 10 haftalık hamileyim coraspirin ve oksapar iğne kullanıyorum ve bebeğin kalbinin durmasından çok korkuyorum hiç çıkmıyor aklımdan sürekli kontrole de gidemiyoruz malum geçen hafta gittim en son sorum şu bebeğinin kalp atışı duranlar bunu anladınız mi belirtileriniz mi kesildi kanama mi oldu çok korkuyorum bildiklerinizi aktarır mısınız