Eytu12 Kızlar çok kuru yemiyorum bol su iciyorum hareket ediyorum ama kabızlık cok cekiyorum. Ve ıkınınca sanki bacak aram acılıyormus gibi hissediyorumm erken doğum riski falan olmaz dimi bebeğe zararı falan.. dr önerdiği kabızlık ilacınız varmı bu arada ben dr bu durumu danıstım bakso diye suda cözünen ilaç yazdı ama almadm tabi ilaç diye icen kullanan varmı
ElifOncul Ikınmak zararlı evet, mümkün olduğunca ıkınmayın hemoroid e de sebep oluyor. Bir şurup var duphalac, doktor vermişti bana. Yarım kapak içince hemen etki ediyor. Siz de doktorunuza danışarak alabilirsiniz
ElifOncul ElifOncul duphalac bitkisel özlü bi ilaç tamamen zararsız bu arada; sizin doktorunuzun verdiği ilaçta öyledir