İyi akşamlar hanımlar .28 haftalık tek yumurta ikizine hamileyim.bi kaç gündür karnimda sertleşme vardı.ama bu gün baya rahatsız ediyor hafiften bel ağrımda var.bu erken doğum belirtisi olabilirmi hastaneyi aradım doktorum yoktu pazartesi olucak. hoş Bu ortamda hastaneye gitmeyede korkuyorum.ikiz gebeler sizdede bu aylarda oldumu böyle sertleşme