kizlar hic uzulmeyin yeterki saglikla hayirla dogsunlar icinz rahat etsin diye soyluyorm ben gecen sene ogluma hamileyken 38+5te dogum yaptm 2950 dogdu hastaneden cikarken 2800 dü evet insan zayif olunca uzuluyor hamilelik psikolojisi suan yine hamileyim 31+2yim suan nekdr bebegimn kilosu bilmyrm hayirlisiyla birkac gun snra kontrolumde ogrenicem yani dogduklarinda kiloda farklilik oluyo ultrasona gore Rabbim hepimize hayirli saglikli dogumlar ve bebisler nasip etsin🌼