Bebek kafası aşağı indiğinden beri benim de çatı ağrılarım var. Oturmak kalkmak en kötüsü de gece bir taraftan bir tarafa dönerken olan ağrı. Merak etmeyin erken doğum belirtisi değil. 40+2 oldum ben. Hala doğmadı. 🙈Bekliyoruz. Doktoruma ağrıları sorduğumda normal olduğunu bebek başı baskısından olduğunu söylemişti.