tknzls sabırlı olmamız gerekiyor ben yemek bile yapmıyorum yatacaksin dio mecbur ilk 3ay sıkıntı bende ilk gebelik 7haftalik şuan progestan fitil olarak aliyrm çok şükür sıkıntı yok zamanla aşacağız tecrübe kazanarak 🤩 sinir stres üzüntü yapmadan sabırla 👏