Hazalmelis en son 17.haftamda gittim doktor folik asite devam dedi yine 🤦🏻♀️ millet 3 ayda bırakıyor ben niye bırakmadım hala diye gıcık oluyordum 🤭 4 gün önce sağlık ocağına gittim folik asit bırakabilirsin dedi yerine kan ilacı verdi yarın 20.haftama giriyorum ve doktora gidicem günüm geldi gittiğimde de söylicem bıraktım diye bakalım ne dicek