12 haftalık iken (geçen hafta) sabah uyanıp tuvalete gittiğimde kanamam geldi ve parça düştü. Çok endişelendim, acil doktora gittik. Ancak bebekte hiçbir şey yoktu. Doktor tedbir amaçlı ipnr ve fitil verdi. Şimdi onu kullanıyorum. Ama sen şanslısın, doktorun önceden görmüş kanama alanını. Eğer bir kanaman gelirse telaş etme. Benim doktorum kanama alanı olduğunu söylememişti ve ben delirdim o gün. Bu bazı bünyelerde oluyormuş. Genelik Adet döngüsünü hapsettiği için olabiliyormuş. Dediğim gibi kanama gelirse telaş etme. Sakince doktora git.