Kanaması az olana bence cünkü benim trombosit azlıgı yanı pıhtılaşma sorunum olmuştu ve kanama azdı bastırdılar 😩 ablamın yogun kanaması oldu yapmadılar içerdeki kanı atmamız gerekiyormus vucut kendi yaparsa gerek kalmıyor içerdeki kanama atılamazsa daha acılı ciddi sorunlar olur biraz dayan diye açıklama yapmıslardı bana