Hayır anlamadığım nıye herkes on yargılı yazmış
bi siz biliyorsunuz doktora gıtmeyi sanki yabancı memleket kurallar devlet farklı hersey istediğiniz gbi olmuyor işte böyle 😒
biraz anlayışlı olun sadece içime su serpmenizi bekledim doktor gbi konuşamazsınız zaten beklemıyorum da 😏💆🏻♀️