Kızlar dün tavuk yemiştim akşam yemekten sonra başıma inanılmaz bir ağrı girdi gece dahada şiddetlendi ve baş ağrım mideme vurdu 20. Haftalık gebeyim hayatım da ilk kez böyle bir baş ağrısı yaşadım daha sonra gece 2 kez istifra ettim başımın ağrısı sabaha karşı geçti 😒 şimdi iyiyim ama aklıma takılmıyor değil acaba zehirlenmiş olabilirmiyim doktoruma ulaşamadım doğumdaymış.. yaşayan oldumu aranızda