121209 En son 3 martta adet oldum ve günüm geçti test yaptım çift çizgi çıktı ama henüz bi belirtim yok son adetime göre 5+2 olarak gözüküyorum ama sizinde fikrinizi almak istedim benim gibi olup belirtisi olmayan var mı
Byztk 121209 aynıyız en son adetim 3 Mart benimde belirtim yok. Tereddüt ettim iki test yaptım ikiside çift çizgi ama belirtim yok
mmylmz 121209 kan vernelısın canım bellı olsun tam. belirtiler için erken. belkıde hıc yaşamazsın hayırlı olsun
Dozturkgol 121209 kalp atışını duyduktan sonra başlar bulantılarınız bu zamanda olmaması normal 7-8 haftadan sonra baslar merak etmeyin 😉
El_if Byztk evet cok normal 😋bizde 8+4üz Allahın izniyle🤲❤5 haftalikken sanki karnima kasiklarima böyle bıcak saplıyorlar gibi agri giriyordu ama olsun kucagimiza alicagimiz gunu dusununce hic agri kalmiyor ❤yerlesme agrisi oluyormus
Karadeniz61 121209 benimde son adet tarihim 6mart, 7 gün adetim gecikti. 4. Günde test yaptım negatifti 😢 normalde geçikmez hiç. siz bebek için nezaman doktora gitceksiniz, covid-19dan dolayı merak ediyorum bende de olası bir gebelik varsa fikir edinmek istiyorum.. öyle bi durumda ben korkarım gibi🙈
mom101 121209 henüz erken canım 6-7 haftada başlar belirtiler bende aynı senin gibiydim 6 haftamdan itibaren çok perişanım kusmalar miğde şişkinlikleri hazmsızlık halsizlik baş ağrısı diş ağrısı ohoo neler neler inşallah rahat hamilelik geçirirsin
Sxbmd Ben 8 haftalık hamileyim beyaz akıntım çoğalmıştı ama 2 gündür akıntım çok az,göğüs ağrım azalmış,6 7 haftaya kadar adet ağrım oluyodu,şimdi sol kasıkta ani ağrı oluyo geçiyo,adst ağrısı da günde 1 2 defa,çok korkuyorum kalbi durur diye
mom101 Sxbmd göğüs ağrısına takılma bendede bir ağrıyor şişiyo bir yumuşacık oluyo ve ağrımıyor onun için takılma ben kendimi kusmalarım sayesinde yatıştırıyorum ve ağrım yoksa iyi diyorum
Pamuk16 121209 benimde son adetim 5 martti. Test yaptım cift çizgi çıktı. Bugün doktora gittim 5 haftalık hamileyim. Ve sadece karın agrim var. Ekstra bir belirtim simdilik.