Ben bebekten kaynaklandığını biliyorum. 36.haftamdaym, genel olarak evet nefes darlığı yapıyor ve bende çok fazla oturamiyorm bazen de yatamıyorum batıyor diye. Ama bana çocuktan dolayı olduğunu söylemişlerdi çünkü büyüyor , hareket ettikçe kemiğe denk geliyor falann filan. 🙄