Tugce-75 inanır mısın bende böyle diyodum tam 4 ay kafamı yastığımdan kaldıramadan odamdan çıkamadan yattım. Tek yiyebildiğim şey ekmek domates maruldu. Eşim sabah hazırlayıp vestiyere bırakıyordu işe gidiyordu ben öğlen onu yiyebilirsem yitip geri yatıyordum yemezsem aç. Pişman oldum söylediğime resmen 😅 kusmaktan artık kan geldi hastanede yattım günlerce ağla ağla zor günlerdi çok şükür geçti 🙏😀